Tröttigheter..

Nu har elin varit här en stund, treevligt var det, gick till Cafét, käkade lunch och sedan blev det en glass från ICA, tyvärr hade dom inte den goda, men det fick bli något annat som inte var lika bra.. men men.. eftersom jag det senaste har blivit besatt av onlinespel, är jag nu trött för det är det jag ägnar min tid på nätterna med.. jag vet jag är knäpp men kan inte hjälpa det!.. Kanske bara en fast jag går igenom i livet.. jag vill inte tänka på något annat än mina runda små håriga bollar i spelet!.. haha

Ska vila nu en timme och sedan blir det iväg till jobbet igen.. ska ta med mig min klädpåse till jobbet så att arbetskamraterna får ta vad dom vill ha, brukar vara ganska uppskattat!..

Kommentarer
Postat av: £lin

Det får vi hoppas är en period;) haha

2009-04-21 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0