jag gillar dagen..

Heeelt underbart väder ute idag!.. schteeka på altanen, det är nog det jag är till för.. i och för sig blir jag väl en aning rastlös men jag älskar det ändå:).. Blev en go långpromenad med Caroline och Sara, har sagt hej då till henne nu kändes lite konstigt att säga hejdå vi ses om ett och ett halvt år.. jaa men det blir ju så om allt går vägen och det får vi ju verkligen hoppas!..

Har varit i Skene och hoppat upp och ner på en bräda nu, riktigt kul var det idag faktiskt förutom att jag upplevde känslan av öken i min mun och på läpparna, men så blir det väl när man glömmer vattenflaskan hemma.. orutinerat!..

Ikväll är det den japanska tv-showen på tv igen.. hmm vet inte om jag ska titta på det, men som sagt jag behöver städa i min garderob!.. och kanske är det roligare.. Japp men jag tackar för en bra dag iallfall och hoppas på lika bra väder imorgon, i och för sig ska jag ju jobba hela dagen, men blir ändå mkt roligare med fint väder :)..

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0