Fiint väder

Lördag och jag vaknar 12.03 vad fasen har hänt?.. i och för sig somnade jag sent men inte likt mig att sova så länge!.. men men betyder att jag har mycket att göra denna dag!.. skulle ju hört av mig till Kristin om shoppingen men jag sov över helt enkelt..

Vad som händer denna dag är att jag måste städa en massa i huset, handla för kylskåpet ropar HJÄLP!.. och sedan kommer flickorna runt sex hoppas jag på!.. Susanna och jag ska laga potatisgratängen vi är så grymma på, och sedan blir det god sallad alltså bara till gästerna att ta med sig sitt kött;)..

Hepp måste sätta igång nu..Hade väl egentligen bara velat schteeka på altanen hela dagen men det går icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0