Långt

Har idag haft picknick med min underbara små kusinbarn!.. Mycket trevligt men det bllev ett alldeles för stort intag av gifflar för dom!.. Ibland får man faktiskt vara lite snäll, gungbräda, kurragömma och pussel var en del av sysselsättningen.. jag gillar barn, kul att få leka och ha roligt ibland, bara glömma bort alla dessa "vuxen" bekymmer och tankar som fyller mitt huvud...

Som min kära mor säger så analyserar jag alltid allting en gång för mycket och sluta tänk Malin!.. Jag försöker men det går ju tyvärr inte så bra.. MEn det är väl vi tjejer som har det problemet antar jag..

Längtar till helgen då det blir grillpartaj på Danska vägen, hoppas alla min flickkompisar vill komma! Och såklart hoppas jag att kålisen kommer oxå ;)..Sedan har man fått in en kul inbjudan till nästa helg och det blir sexparty med resesällskapet:).. Underbart kul ju!

Sitter på jobbet, är kul att jobba idag, jag gillar när jag får vara på två avd. för då blir det omväxling i vardagen lixom;).. Känner att jag inte har något att skriva nu men jag vill det ändå och gör det till ett fruktansvärt långt och tråkigt inlägg!.. En sak har jag kommit på är att det är tråkigt att inte MLi är hemma i helgen, hade velat träffa hennes lilla hund och såklart henne med!..

Jaoo jaoo.. Ha en bra onsdag och glöm inte Grey´s klockan 21! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var inget jag skulle göra imorrn så jag kan träna. STEP UPEN tar vi lr?:)

2009-04-15 @ 19:47:18
Postat av: Mli

Saknar dig med Mööt! Kommer nog hem till Valborg =)

2009-04-16 @ 13:02:22
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0