7x3= 21 vad har jag gett mig in på?

måndag, jag har jobbat, kom hem och råkade visst somna i två timmar tills mamma kom hem från jobbet:S.. hmm jaha.. fick åka iväg till Osteopaten 22 minuter och 550 spänn fattigare!.. rena rånet! men jag hoppas att han lagar min kropp och att jag mår bra snart!.. han sa iallafall att bara en eller två gånger till..

Helgen gick snabbt, jobb och avslutades med mys med Rasmus :) Den mannen gefällst mir... det är det enda jag har att säga.. massa smågodis blev det med, det är gott men efter intaget inte alls lika gott.. åt för övrigt upp resterande rester klockan 06: 15 idag, bra start på dagen!

på dagen pcrik 3 veckor kvar tills resan börjar, är det lite panik jag känner i min mage? kommer jag att klara detta? kommer jag att trivas? jag vill ju veta nu!.. men jag har en bra magkänsla av att det kommer att bli ett fantastiskt år, men jag vill ta med mig alla jag tycker om så himla mycket i min resväska!.. jag vill det!.. men jag har en känsla av att det kommer nog inte att gå.. tyvärr..

Veckans projekt bli till att fixa inför festen! och snälla festdeltagare ge mig tips på musik, annars kommer inte detta att gå! oc hett tips till Jenntan om du har tid över gör en lista på spotify.. vore guld värt!


Kommentarer
Postat av: jenntan

Vad har hänt med din kropp?? missat detta helt å hållet ju.... Jag tror det blir ett grymt år mutti! men förstår dina oroliga tankar. Jag ska absolut göra en spotify lista :)) med lite av varje :) Ska bli jätte kul att ses på lördag!!

2009-08-31 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0