fredag!

äääntligen heelg!... åå va härligt!.. veckan har gått mycket fort och igår blev det elfsborgstittande mycket trevligt!..

om det inte hade varit fjösepasset 8-13 imorgon så hade jag varit heelt ledig men icke då!.. alltså vankas det grillapartaj och Fääny ikväll kommer bli mycket trevligt känner jag på mig, och att få träffa de små liven igen kommer ju att bli en höjdare!.. imorgon blir det ju då som sagt jobb, men sedan på kvällen drar vi små töser mot Götet och trosar runt och tror att vi kommer passa in.. vilket vi så klart gör oxå:).. jag är laddad för en kanonhelg helt enkelt!..  synd att det är så dyrt att åka kollektivt bara!..

så klart hoppas jag även på en träff med en viss herre någon gång under söndagen.. bara min önskan kan gå i uppfyllelse!.. vann för övrigt 50 spänn på Triss idag!.. nu blir det till att byta in mot två nya och vidare mot miljonvinsten!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0