glad och lycklig

Nu är allt bestämt och jag tror jag har fått en alldeles underbar familj att bo hos!! New York 21:a september och sedan vidare mot Boston och da family den 25:e!.. wihooo..

kan nog intre beskriva min glädje men inte heller de blandade känslor jag känner över att åka... men jag vet att det är rätt att åka och jag kommer få de sååå gött, i min egna aupair svit och poolen som utsikt=).. jag kommer att älska mina små pojkar och jag hoppas att allt blir så bra det bara kan bli!!..

Tror inte jag kommer kunna somna inatt, för jag är nog för glad... vilket i-landsproblem va? det tog nästan rekord kände jag..

happy

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh så spännande! Hoppas du får det helt underbart!



2009-08-03 @ 02:42:15
Postat av: Carro

Oh vad roligt :) heja! Jag hoppas allt går bra och att blir vad du förväntar dig och ännu bättre :) dessutom så hoppas jag att de vill att jag kommer på en visit. för det är bara att inse, jag klarar mig inte ett helt år utan min kusin :O!!! :)

2009-08-03 @ 23:18:52
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0