jag har på mig de svarta bågarna för endast 9.90 å dom e bra!

Det här med att ansöka om visum till USA är ju en hemskt komplicerad procedur måste jag säga!.. Varför behöver dom veta att pappa heter Börje i andra namn och vilka länder jag har varit i de senaste 10 åren!.. Hur fään ska man kunna komm ihåg exakt vilket år å vilka månader det var?.. Får helt enkelt ta fram hjärnan i mig och börja koncentrera mig :)

Är hemma på "rast", solade lite solarie innan, gött var det!. vad som sker nu tills jag ska iväg och jobba igen är väl kanske inte riktigt klart, men ska iallafall fortsätta läsa boken som verkar så bra :)..

igår kollades det på A-lagsmatch här i Fritsla, riktigt skoj faktiskt! kanske inte att man var helt fokuserad på matchen utan det blev väl mer ett klagande på kylan och funderande på andra folks liv, varför ska man ha reda på allt om alla hela tiden? kan man inte bara koncentrera sig på sig själv istället?! Nepp tydligen inte, hur hade man överlevt om man bara hade fått prata om sig själv hela tiden och inte fått skvallra någt endaste ord om någon annan? Det hade varit mycket tråkigt!.. Det säger jag!..
Kräftskivan som jag så gärna hade velat fixa tills näösta helg verkar ju inte bli av, inte lätt när alla jobbar hit och dit eller har andra planer!.. men får hoppas att vi får ihop det till en annan dag!.. men alla vet ju iallafall att det är kalas den 5 september! och då säger jag de till dom jag bjuder eller dom som frågar om dom får komma ;)..

Kommentarer
Postat av: jenntan

det låter väldigt krångligt det där med visum grejjset :S tycker det e bra av dig att göra detta ! förutom onsdagen nu då så ser jag MYCKET fram emot 5 september, jag känner redan nu har galet det blir ^^ och attans att det inte blev nån kräftskiva! vi har mkt att ta igen nu:) sweeedish strong beer it will be!! PÖSS

2009-08-17 @ 10:32:00
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0