löööve!

nu ligger jag äntligen i sängen.. stackars pappa först bli utslängd från tv-rummet och nu från mitt rum han fick ta diskmaskinen istället.. kul för honom..men det är väl så när hela huset är fullt av kompisar till mamma..
 imorgon har jag många punkter på min "att göra lista".. tur att jag inte jobbar så länge :)..

själv går man mest runt i en dimma och svarar på frågan "hur känns det?" JAG VET INTE!.. jag är jeeekligt blandad och helst av allt skulle jag vilja att man kan uppfinna en resväska där det går i människor!.. kan någon fixa det åt mig? hela min förmögenhet (vilket inte är så mkt men iofs) ger jag till den som kommer på något  bra! en lösning på detta problem! TACK! 

jag sover på saken, lever i nuet och försöker njuta av varje sekund som är kvar i landet lagom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0