lördagkväll.

happ då var jobbet färdigt för dagen.. känns skönt nu är det bara 9 timmar imorgon med, sen har jag gjort helgen på Solgård!.. gött!..

kvällen blir lugn funderar på att lägga mig så där äckligt tidigt som man annars aldrig gör.. så kanske blir det tillatt krypa ner under täcket med boken redan om en kvart kanske.. jag får se:P.

ja ja det ju redan 16 augusti imorgon, tiden går alldeles för fort! jag hinner inte med!.. jag vill så gärna åka men jag är inte riktigt klar med allt här hemma!.. jag har för mycket i mitt huvud som måste klaras upp... men det är ju trots allt lite mer än en månad kvar så jag har väl det inte så stressigt egentligen, men ändå..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0