mycket att stå i..

Man trodde ju att det skulle kunna vara huuuur mkt folk som helst på GeKås idag, men icke då! det gick riktigt bra faktiskt! fick en hyffsad parkeringsplats, behövde inte betala någon kundvagn och sen kunde vi strosa runt där inne hur lugnt som helst, precis som det ska va! :)

Fick köpt en massa saker, inget onödigt tror jag inte, och jag har köpt massa gott inför festen nästa vecka :).. ska börja planera nu och så hoppas jag på årets fest!.. kul ska det bli! det har jag bestämt ;).  tyvärr är det ju inte så många karlar som har anmält sig än men det kommer väl får vi hoppas:P..

ja ja nu väntar jag på Susie så ska vi ha en go och lugn fredagskväll =)

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar va gött det blir den 5e!! :D ååh ska bli s kul :))

2009-08-28 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0