ohh vilken härlig lördag!

jag stiger upp riktigt tidigt, kanske för att jag redan sovit de timmar min kropp behövde för stunden.. Kvällen igår var mycket bra, susanna var här en stund, gick en promenad i sköna gröna fritsla, var det så mycket folk ute tro? nepp det kan jag tala om att här var nästan tomt! ovanligt? nej!

men idag ser det iallafall ut till att bli hyffsat väder, fick till och med se en fin regnbåge när jag satt och åt frukost, romantiskt... hmm.. jag ska ut och springa har jag bestämt mig för!.. fast inte än.. sen börjar jag jobbet klockan 12, där serveras någon god fisk idag och vaniljpudding med hallonsås till efterrätt, kan detta vara gott ? varför kunde det inte vara chokladpudding istället det som jag gillar så mycket!.. men nej nej.. jag jobbar iallafall sista helgen på mycket länge nu och det känns skönt, men också sorligt.. ja ja..

kvällen återstår fortfarande som ett frågetecken oc h det är väl så det får bli tills i kväll...

Puss & kram ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0