onöd

allt var planerat i minsta detalj imorse, jag gick upp extra tidigt för att inte behöva stressa, eftersom jag nu har kommit in i en stressperiod och jag hatar att få ont i magen av all stress! alltså! hade jag en liten stund över i morse innan jobbet å satte mig vid datorn en stund, jag tänkte att det blir bra att ta cykeln ca 06.53.. men när jag skulle hämta cykelnyckeln ur skåpet så fanns den inte där! jag letade febrilt i ett par minuter men nej det slutade med att jag fick springa till jobbet och jag fick stressa iallafall!!... stress är det värsta jag vet för det är så onödigt!..

jag hann iallafall till jobbet och jag har jobbat hårt idag:).. fick till och med anställning till sista september vilket kan bli lite svårt, men någon vecka till kan jag ju jobba iallafall :).. vilket ger några extra kronor i kassa när jag väl har kommit fram till det stora landet billigt ! ! nu ska jag slänga mig på soffan och njuuuta en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0