onsdag mitt i veckan

och när började mina fötter bada i storlek 36?!.... Vad har hänt? Jag förstår inte hur mina fötter kan ha krympt så mycket på den sista tiden!!.. Är nämnligen på jakt efter ett par bra skor jag kan ha när jag lämnar landet den 21:a september! alla par är sååå slitna nu!.. och en sak som jag kommit på som är mycket tråkigt, är att jag nog inte kan ta med mig mina kängor jag köpte förra vintern=( dom väger alldeles för mkt!..tråkigt!

Förvirrad som jag är glömde jag mobilen hos Rasmus imorse!.. jag känner mig inte riktigt hel utan den!.. sorgligt men sant!.. tur att mamma lånade ut sin lite:P.. Snart ska jag gå upp till Linda och träffa henne, trevligt!.. blir ju inte så ofta nu för tiden! 

ja ja vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var därför du inte svarat när jag och matilda ringt idag. Trodde du total dissade oss haha. Vad gör du i morgon kväll lust att hänga med ut??

2009-08-26 @ 21:03:30
Postat av: Grannen

det var därför du inte svarat när jag och matilda ringt idag. Trodde du total dissade oss haha. Vad gör du i morgon kväll lust att hänga med ut??

2009-08-26 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0