roolig dag!

oj herregud.. måste bara säga att detta har nog varit en av de tråkigaste dagarna i livet!.. eller nej bara en vanlig då lilla jag blir så oerhört rastlös.. fanns inget kvar att städa, inget kvar att tvätta och internet har kollats allt för många gånger och sova, det kan man ju inte göra en hel dag!..

nepp här togs tag i saken och tänkte att biblioteket kan man ju kanske ta en sväng till.. hmm.. bäcker från 1800-frost (eller nej kanske inte) men iallafall, jag hittade inte tilldragande, åkte vidare mot metropolen fritslas möteslpats nämligen ICA, parkerade nog en av det snedaste parkeringarna i livet, gick in och skulle sedan köra iväg så en käring kör på fel sida av vägen och jag ser hur det mimas fula ord mot mig inne i bilen.. men vad gör jag, en ful min och kör vidare!.. nu ringde klockan för att kladdisen är färdig, flickorna kommer nämligen hit å vi ska titta film!..

måste också berätta om en lite halvlustig sak som hände när jag var ute å sprang i skogen idag med..  jag säger det kort, jo jag tänkte vända om för att två skogshuggare var ute i skogen å höll på med massa farliga maskiner men sen tänkte e va fasen, jag kan väl springa jämte å ja det gick ju fint tills att en liten gubbe dyker upp i skogen någre 20 tal meter upp i backen och ställer sig preecis där jag ska springa och drar ner gylfen och urinerar!.. hmm jo en aning pinsamt från min sida, men jag sprang bara leende därifrån.. nöden har väl ingen lag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0