Söndag.

Sonntag, på något sätt gillar jag att det är söndag, jag har bara 4 timmar kvar att jobba denna veckan, imorgon är jag ledig vilket betyder ett besök hos Osteopaten, som förhoppningsvis ska få ordning på min sneda tillvaro.. måste även betala in Visumavgiften också så att det är färdigt inför mitt första stockholmsbesöket ever!.. kan ju vara kul för lilla mig att se landets huvudstad en gång oxå!.. blir nog mysigt med mamsen eftersom vi knappt har sett varandra på hela sommaren!..

nu blir det städning här hemma!.. da familia flyttar hem idag, och jag vill ju ändå att det ska se något sånär ut när dom kommer innanför dörren, och inte massa kläder som ligger och skräpar överallt!.. och eftersom jag nu har kommit på att jag sover alldeles för mycket, ska jag satsa på att försöka inte sova någonting under dagen!.. tror inte att det kommer gå, men jag håller tummarna:P..


Kommentarer
Postat av: jenntan

det blir nog kanon i stockholm! där är så mysigt.

skönt att vara ledig!!! vi ses på onsdag, det ser jag fram emot eftersom jag inte kunde vara med sist! wiihoo! Puss på dej mutti

2009-08-17 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0