tisdag.

då var tandläkarbesöket gjort, skönt det!.. inte ett enda hål och inga andra fel, gott!.. hon uttryckte det så fint att jag har "goda förutsättningar för vuxenlivet".. okej och vad menas med detta? men ja jag tar till mig varenda ord och tittar positivt framåt i livet :)

ryggen känns en aning bättre idag faktiskt, skönt det!.. ska sedan en sväng till Skene och kusinen, ska hämta väskorna jag och mamsen ska ha när vi åker vår lilla trip till Stockholm!.. ska bli treevligt!.. 

Jobbet skall också få glädjas av mitt sällskap denna dag, fast endast ett par få timmar men gott är det för jag jobbar extra :) Sen blir det en tripp till Rääs, måste ju så klart se om det har blivit något fågelbo i vardagsrummet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0