tisdag - regn

jag har min andra dag av ledighet på rad och jag längtar nästan till jobbet hur kan det vara möjligt?.. är nog egentligen bara att jag inte har något annat att göra..
tanken av att jag ska bege mig mot Bston inom 50 dagar börjar mer och mer komma in i skallen och jag kommer på¨mig själv att dagdrömma om allt och inget där hela tiden!.. jag kommer att få det toppelitoppen!..

att lämna R och alla vänner kommer bli det svåraste!.. <3

Vad ska göras denna fortfarande regniga dag då tro?.. jo jag ska bege mig upp till Sportstugan jogga runt lite å bli röd i ansiktet, sen ska jag förhoppningsvis spela lite spel med Byllan o Kusk.. sen på kvällen har jag faktiskt inte en aning!.. ge mig något förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0