tisdag..

tisdag och springtur, fick till och med mig gubben till far ut idag, har gick/sprang och jag gav mig på 6,2:an igen! och jag är riktigt stolt att jag klarar springa hela tiden :). bra av mig!... magontet som jag har drabbats av sen ett par dagar sedan är fortfarande kvar:S konstigt nog.. får väl se om det går bort snart!..
 
har iallafall avverkart 2 av 6 jobbdagar denna veckan nu, alltså bara 4 kvar! jippie!!.. Kussen var här en snabbis å vi utbytte böcker, alltså ska jag nog ägna kvällen till att läsa om inte Mr. Rääs ringer å vill ha mig på Tullen istället!.. jag hoppas jag hoppas:P..

jaoo jaoo!.. ha en bra kväll iallfall så gott det går.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0