utmattade ord.

Efter incidenten med toalettfönster och sotare (mer säger jag inte) i morse tog jag lilla bilen mot kinna och ett besök hos Osteopaten, bäckenet var vridet lederna uppsvullna och nacken överspänd upp till öronen, behöver jag säga mer?.. nej.. han tog knäcken på mig (bokstavligt talat) och jag blev helt slut för dagen!..

Men ett lååångt besök på banken var jag tvungen till och lämna min goa plats på bänken för en gammal tant var jag också tvungen till eftersom ingen annan av de sittande lyfte på sina feta rumpor!.. nepp jag gick till barnhörnan och hittade en stol i miniformat men det gick lika bra det...till slut är nu också visumet betalt och sedan har jag tillbringat massa tid till att fylla i papprena och även ett storkok av korvstroganoff.. till slut hamnade jag i soffan :).. känner mig fortfarande helt mörbultad av allt knäckande och dragande i min lilla kropp..

blir nog en lugn kväll trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0