ååå så onödigt!

O herregud, jag är en höna!

2 av 3 gånger har jag glömt att ringa den äldsta när det är dags att cykla till skolbussen!.. 2av 3!! skärpning!.. förstår inte hur man kan totalt glömma bort ngt på 8 minuter? jag är frustrerad på mig själv och att jag inte kunde komma ihåg det!.. speciellt när jag säger jag lovar att ringa dig du kan lita på det! fy fy!!..
men han kom iallafall till skolan, vet inte om han kom försent till bussen eller inte men det får jag väl reda på ganska fort sen när han är hemma!.. tro mig!

skulle åkt på step idag, men den vanliga lilla blonda stepperskan som håller i klassen var inte där.  det var den dumma fula kossan som bara hoppar omkring,, jag hälsade lite fint på henne satte mig i fem minuter sen gick jag lite diskret därifrån..
nepp hon drar bara ner humöret för hela dagen! så jag skippade det, åkte hemåt och tankade bilen, eller nej jag tankade inte bilen det fick killen på macken göra, jag satt bara å vinka med mitt kort i fönsterrutan och sa! fill up with 89 please!.. jaa om man vill vara slapp i detta land är det inte svårt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0