fredag.

jahapp då var det fredagskväll, jobbar o tänker nog sova snart.. jag är trött och så blir det Boston tidigt imorgon :).. Är ju svensk julmarknad o det går icke att missa!!.. Sedan blir det lite annan shopping med:)

Var ju tänkt att det skulle bakas lussekatter idag men städerskorna i Linns hus invaderade huset o det kändes fel att ställa sig där o baka då.. Får bli på måndag då antagligen och då har vi inhandlat glöggen från IKEA med kommer ju bli mysigt:)..

Imorgon kommer Simon hit till trakterna och sällskapar oss, han har det lite tråkigt där borta i Lexington så han får komma hit och roa sig också, tur att jag har en stor säng t o m Linn kan ligga på bredden så det blir nog inga problem med tre pers i den.. haha..

Va julfirande nere i downtown idag, helt sjukt mkt folk! kunde knappt röra sig, men barnen fick ju iallafall sitta i barnens knä o önska sig vad dom ville ha:)..


Kommentarer
Postat av: elin

japp kolla upp det. så får jag kolla med jobbet när jag kan åså=)

2009-12-05 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0