Freedag

"det är helt enkelt för kallt för att köpa julklappspapper"

SANT

jag vet inte längre om jag önskar snö, blir inget NY imorgon bara för att det ska bli snöstorm! HATA!.. men det kommer fler helger man kan åka till NY ett litet exempel är ju en helg i Maj då den andra SATC- filmen kommer ut! WIHOO!!.. helt enkelt bara till att leta biljetter till premiären nu då :).. jag ska dit och så är det!!..

som sagt jeefligt kallt idag, både ute och i mitt rum, har iallafall blivit 17.5 grad i rummet nu, tyvärr tror jag inte att det bli varmare men det duger för mig jag är ju så het ;).. nej skämt å sido jag har ju min julgran..

kollade på bio idag!.. Den var bra!.. hade egentligen inte sett så mkt mer än att Sara J Parker var med o då ville vi ju se den ;).. Men den va kul, romantisk o lite spännande, så som alla filmer ska va enligt mig.. kanske en liten konkurrant mot The Holiday t o m, inte för att den filmen innehåller så mkt spänning..
Did you here about the Morgans? Är iallafall en film som man borde se!..

Nu ska jag soova :)

God Natt, jag saknar er där hemma! <3


Kommentarer
Postat av: JENNTAN

Du bara måste se Avatar!! DÅ kan man snacka bra film. hihihihi... men den dära filmen verkar oxå bra! vill se den! GOOO JUUUL I SCHtuga!

2009-12-22 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0