God Jul alla mina vänner och dom som jag känner..

eller är det så man säger??

jahapp julafton in the U.S. vad säger man? Var det något att ha? jaa tur att jag har min kusin Carolina här i allafall :).. jag fick klappar, jag öppnade alla på morgonen och jag blev glad :)..


Sedan blev det promenad och sällekande i snön, ja det var ju så jag kände mig iallafall!.. men bilden ble vfin och vi har ett minne för livet!.

blev sedan trisskrapande med da familia in schweden, tyvärr vann vi bara 75 kronor på 18 lotter!!.. vad är oddsen på det lixom? eller kanske bara en liten hint om att sluta med denna tradition ni kommer aldrig bli rika ändå.. lärdom lärdom..

jag är mätt så jag nästan pöser över.. kanske spricker jag itll imorgon och missar den amerikanske julen? hoppas inte för jag ska upp 7.30 och kolla på när barnen öppnar sina paket:)..

nu ska vi till Nisse och spela spel med de svenska vännerna. myyysigt!

GOD JUL allesammans!..

Tyvärr missar jag årets stora partajdag där hemma imorgon, men jag hoppas ni har kul ändå;)


Jag är en säl

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0