har nog en ny kärlek till kanel....

Natten är inte längre ung... kusin carolina har fått uppleva sitt party in the USA!.. jag tror att hon gillade det:)..har shoppat järnet på Wrentham Outlet idag!.. Linn och Carolina köpte ett par Levis jeans var och sen var det förståss Converse i massor!!.. Jag köpte mig ett par stövlar så nu behöver inte jag gå runt och se dum ut i vinter det var väl skönt det;)

Imorgon blir det Natcik Mall, kommer nog bli en aning galet och jag tror att det är stort!.. dagens största fynd var nog ändå kavajen som Linn har kollat på ca 5 gånger som gick från priset av 96 dollar till 25 och vem slog till? jag är så glad att hon inte köpte den första gången vi stötte på den :)..

Nu ska vi sova och ladda för kanelbrödet imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0