jag ar i en annan stat...

jahappp, vi har kommit fram till NYC, staden tar mig med storm inte tvartom!.. helt slut ar jag men jag ar glad  anda over att vara tillbaka =)..

blev en mycket tidig uppgang och sedan illfart mot flygplatsen saga hej da till familjen och sen hoppa in i taxin till Back Bay station i Boston... en och en halv timme var vi dar, jag trodde jag skulle trilla av pinnen for fy fasen vad kallt det var!.. mina sma tossor var borta for en stund!..

idag har vi varit uppe i the top of the rock.. fick denna gang se de i morker.. kanske var haftigare.. har inte riktigt bestamt mig an.. jaa imorgon blir det annat och vi ska fortsatta vara turister och sedan fira in det nya aret i central park..

Happy New Year!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ett Gott Nytt År på er.Hoppas ni får se och uppleva mkt. p.s Ulf hälsar håll nu i grejerna. Kram Mamma

2009-12-31 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0