kall om nosen..

fyy satan vad det är kallt i mitt rum alltså.. men plastgranen är ju fin att titta på iallafall :).. får ta tag i köld (stavas de så? )problemen imorgon.. har tittat på Bonde söker fru o paradise hotell idag när Greys Anatomy svek ännu en gång!..

en aning kaotiskt idag när huset var fullt av skrikande ungar och musen hittas död på golvet!.. alla bara skrek som galningar! Jag kanske ska erkänna att jag skrev till rätt så mycket när han kom springades med den i handen med, men som vuxen representant i huset fick man ta tuffa sidan till och ta hand om musen!.. det värsta är att jag nästan körde på en när jag skulle köra in bilen i garaget ikväll!!.. bläää! men dom kommer nog inte upp till mitt rum här är ju så kallt ändå..

skulle hängt med några amerikanare ikväll. men blev inget med det, fövånad? Nej, här tar man det lite som det kommer sen får vi väl se under morgondagen!

på löördag blir det New York!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0