Malin - can you please sing "ba ba vita lam"?

ohh han e väl för söt min lilla fyraåring ibland.. speciellt när han försöker sjunga sången alldeles själv:)..

ja olyckor kan ske fort, det fick jag reda på idag.. Lillen hade en vän här, vi var nere i källaren städade upp våra leksaker o kompisen hade en leksakshammare i handen av plast... plötsligt hör jag bara "MAAALIIINN"!!..
stackarn hade blod på fingrarna o jag trodde han skurit sig men sedan visade sig att han skulle låtsas att dra ut sin tand! oh han lyckades kan jag säga!!.. Hela tanden o roten o alltihop, va bara en liten grop där tanden suttit!..

Men han grät inte eller någonting!.. Måste ju gjort skitont!.. Tur att det bara var en babytooth:)

Stepen idag, var underbart bra!.. Den gamla instruktören var tillbaka o inga nya steg vilket gjorde att jag va bra idag:).. Bonde söker fru går inte längre tittas på på internet! det suger nu när det börjar bli spännande, hmm kanske en baktanke bakom detta?.. ja ja jag får väl hålla mig uppdaterad av dom där hemma istället!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0