måndagsklubben.

Mååååndag vi har bakat lussekatter!!.. mmm jaaa saffran går ju att diskutera, ska man bli ruinerad bara för att man vill ha lite måndagsnöje??

Bullarna blev goda, de brända bjöd vi bort och de fina var alldeles för populära i mitt hem.. tack för det, jag är mätt.

springturen idag på morgen bet tag i nosen o mina runda kinder riktigt ordenligt!.. men skönt var det hade till och med blivit lite is på lilla sjön nu:)..  Imorgon förmiddag tar jag semester från allt vad hurtig heter, jag behöver tvätta och så ska jag äta choklad och lyssna på dålig country musik på tv:n, och hoppas på en convers från andra sidan jorden, är det för mycket begärt, fick iallafall pratat en liten snabbis med min broder! Det var längesen nu så det var bra:).. tummen upp!

min näsa är torr och jag ber till gudarna att jag inte får samma sjukdom som Simon hade i helgen.. skulle inte förvåna mig, jag testade ju den brasilianska sötpotatisgodisen.. way to much for me!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0