move!

jahapp då har vi varit och tittat på The Blind Side... det är ju tisdag vilket betyder halv priset på bio!! tummen upp!! men är det inte lite konstigt ändå??.. ja jag klagar inte..

okej about the movie... hmm njaa asså jag hade höga förväntningar och den va faktiskt lite seg, men det var ju en sann historia och det var en bra historia, vilket gör filmen ganska bra till slut iallafall :). men jag säger bara till er där hemma, ha inte för stora förväntningar!.. trailern utlovar mer än du får!..



ja jag vet inte vilken den konstiga svenska översättningen på titeln blir men så ser framsidan ut iallafall:).. såg att vi har boken i bilen så kanske borde läsa den med!!

I februari blir de busy movie month!. mååånga kärleksfilmer som kommer ut, o det är ju precis vad jag tycker om!.. alltså Hej Februari och alla hjärtans dag!.. jag hoppas jag tittar på bio då, för annars kan ju det bli änna deppigt, och ett plus i kanten hade ju varit om det var på en tisdag också ;).. men det är bara om jag e snäll o får be!..

När jag satt där i salongen så kom jag bort i mina tankar, eller nej jag blev helt förvirrad, det slog mig att jag är inte i Sverige jag är i USA!.. herregud, vart har jag befunnit mig de senaste 2,5 månaderna då??.. i något mellanting där jag egentligen inte vet vart jag hör hemma, men jag fick ett leende på läpparna o tänkte att jag har det ju ändå ganska bra här:).. även fast jag gett upp mkt där hemma så hoppas jag att alla mina underbara vänner finns där när jag kommer hem!!..

Åkte igenom down town nu när jag åkte hem.. åå vad det är mysigt asså! alla lyktstolpar är inklädda i små lampor en jättestor gran som lyser upp gatorn oo jag måste ta bilder så att ni får se.. jag var inte i något photo mood ikväll. jag antar att det kommer vara så ett tag till, eller jag hoppas det iallafal=)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0