Nordic sweets

the weekend is almost over, and what am I doing???

det har varit en svenskhelg kan man säga.. först svensk julmarknad med köttebullar o pepparkakor på lördagen och så IKEA idag:).. Jag har köpt juleskum!.. mm men en stor besvikelse var ju såklart att julmusten var slut!!.. vad är detta??.. Helt sinnes ju!..

Bilresan dit kommer jag nog aldrig glömma, jag fick tårar... det var inte glädje tårar men det var heller inte sorgetårar, det var ett slag av andra tårar!.. haha

blir det bowling ikväll eller inte? Hade ju varit kul men jag är ändå på ett sätt lite sådär söndagskvälltrött..  men det amerikanska vännerna försöker få med oss ut så man får väl ställa upp va:)..

Salty Licorice Fish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0