Onsdag!

Tycks verka som att jag överlevde helgen o jag slängdes aldrig med i pjukevågen..

Mår idag mycket bättre och har varit på step, åt i och för sig nästan en hel påse julskum till lunch men vad spelar det för rulle det var ju gott? hehe..

Nu ska jag blåsa och platta mitt hår för det är ju så himla fint väder ute idag!!.. nej men det är ju såhär va att man måste platta det för annars ser man ut som nån jefla trollunge i håret!!.. jag behöver min frisör nu! Kom o rädda mig!!..

Jahapp familjen åker upp till Vermont i helgen, kanske måste ta min bil och jag måste köra deras splitter nya Audi!.. Ahh Panik!..

Nu ska jag börja med min Taxiverksamhet igen!.. Skola - hämta upp kompis-  lämna hos kompis - skola igen- hem- hämta upp hos kompis - fotboll- hem o jag ska dricka kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0