oseriöst babbel..

jaoo men då har dagen gått, jag blev lycklig av all kärlek som visades i Bonde söker fru.. imorgon är det slut vad ska jag glädjas av då? kom igen ge mig lite kärlek!

har varit en bra dag, föräldrarna var ute och åt på finaste restaurangen och dom tar med efterrätt till mig! Happy!.. asgod brownie men glass o chokladsås,.. orkade väl knappt hälften men jag är nöjd =)..
blir till att träna imorgon asså!

måste också säga att jag satt upp en helt för mycket avancerad plastgran i mitt rum, tog säkert en timma att bara få ihop alla pinnar! nej jag hatar plastgran! men den blev fin, fick lite hjälp av 4-åringen här hemma, man kan se vilka kulor han satte upp.. 8 stycken på två olika grenar.. snyggt!.. bilder kommer när jag känner för det..(bättre att säga så för då känner jag ingen inre press)
haha jaa jag har bekymmer med mig själv och mig själ! eller nej!.. kom ju faktiskt på en helt ny egentillverkad sång ikväll när jag sjöng för dom små.. sjön ut varenda ord jag kom på i mitt huvud, lät ju förjeevligt men det vet ju inte dom! dom kan ju inte svenska! ha!

-would poo be brown ice if you pooing in the snow?
- No
- What kind of ice would it be?
- a frozen poo

och där gick samtalsämnet för långt och jag kunde inte få ner mina mungipor.. lillen e söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0