snöööö!

okej jag har lite hemglängtan idag... det börjar bli jul o det känns konstigt att inte vara hemma, det är långt kvar tills man kommer hem o ja det är mycket i tankarna.. men jag kämpar vidare och snart kommer kusinen och hälsar på mig! :).. ska bli jätteroligt!!..

har varit en fruktansvärt seg dag idag.. först kändes det bara mysigt och härligt, men jag börjar bli lite uttråkad.. kom på att jag faktiskt har en bok som verkar grymt bra som jag inte ens har tagit tag i!.. ta en dusch, och läs en bok! bra tips om man vill komma på bättre tankar!.

Var ju förresten lite snöstorm igår, eller ja kanske inte så lite, det har ju kommit ganska mycket snö.. iallafal upp mot en halvmeter, det är fint att titta på men inte så praktiskt eftersom våran garageuppfart är en enda stor backe upp!.. jag kommer väl ner, men kan jag stoppa bilen? kommer jag upp? knappast inte... låt det vita på vägarna gå bort resten kan va kvar:)

låt tisdag komma fort, men sen 10 dagar framåt kan gå jättesakta! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

sista meningen instämmer jag helt i :)

2009-12-21 @ 15:30:05
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0