snow is in the air?

vaknade idag utav att det bara forsa blod ur båda mina näsborrar, jag vet ursäkta det är äckligt men vad ska jag göra åt det?.. men blää vad jag hatar det, blev helt enkelt att man flög upp och höll handen för näsan så man inte kunde andas, allt för att inte få blod på lakanen, för vem orkar tvätta?? haha nej men jag klarade mig iallafall:)

men jag kom upp i tid o jag ska åka till affären o handla sen tanka o sen ska vi dra vidare mot shoppingcentret!.. wihoo men jeeflar vilken storm det är idag du! NEJ!.. jag hoppas fasen att det blir så att man knappt kan se ikväll asså!.. för vi skulle ju nästan varit framme i NY vid den här tiden!..

jaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0