CAT

känns som om någon sitter på min näsa och trycker, jag orkar inte mer!.. jag hatar att vara förkyld! men hoppas på en förbättring inom en snar framtid..

vad som skett idag är då inte mkt.. jag har jobbat (ovanligt) men kämpade mer än vanligt idag, för det är inte lätt när man hostar nyser och sedan får näsblod lite då och då, jag vet jag är fräsch!!..

En bra sak som hände idag var att jag köpte nya skor!! exakt sånna som jag velat ha och tittat avis på alla som haft hela hösten! och nu är jag en i gänget, måste bara gå in dom först, eftersom dom är liiiite trånga, men har nu hittat en del experttips på nätet och hoppas att det funkar... sedan kan man ju alltid lägga in dom i frysen har jag ju hört från en säker källa ;)..

jaooo jaoo.. har iallfall sovmorgon imorgon vilket är av det psoitiva slaget och jag får soooova hur länge jag vill och kan gå runt i mina nya skor och bara vänta längtansfullt tills jag ska gå till jobbet igen... okej det där sista kanske inte riktigt var sant men sovmorgon har jag ju iallafall :D...


Kommentarer
Postat av: elin

Jag skojar inte nu. Lägg in dom i frysen :D

2009-02-16 @ 21:58:21
Postat av: Ida

Grymma kängor! me like!

2009-02-16 @ 22:34:20
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: Byhlin

Självklart har jag gått o skaffat blogg ;) snygga skor =D

Joo klart jag vill vara med på Fredag.. vad för sorts spel ;)

2009-02-17 @ 10:15:20
URL: http://sarabyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0