Fettisdagen..

Semle dagen eller Fettisdagen som man också kan kalla det.. Det är också denna dag som kronprinsessan och Daniel har gått ut offentligt med förlovning och att dom gifter sig nästa år! jippie men va vad det dag att gå ut med då??.. jo vi väljer Fettisdagen! finaste dagen på året.. hmmm nej jag hade nog valt en annan dag...

Tisdag idag.. ska till jobbet och städa ur en lägenhet, skulle börjat tolv men har nog bestämt mig för att börja elva så är jag färdig mycket tidigare:).. bra där av mig,... måste bara keka lite frulle först:).. Sedan blir det medel/styrka ikväll.. wihoo.. kul ska det bli... måste bara hitta en bra och händig vattenflaska... kanske ska kolla på tradera..... nej nej Malin där går gränsen! usch och fy!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0