fredagskvällen..

Det blev en dag, en bra dag som egentligen inte innehöll så mycket, utan det är så det ska vara och avslutades med en skön kväll med flickorna och många sorters spel!.. jag är bra på att prata (inte baklänges), suger på att sjunga men jag tycker det är roligt, sing star är ingenting för mig för jag blir bara bortgjrod ändå, kanske vinner jag min första match någon dag men idag var inte den dagen.. hmmm...

Har även färgat min hårbotten svart, nej den är inte lika svart längre utan är nu mer åt det blonda hållet!.. jag har äntligen fått till en bra ringsingnal till min nya mobbe, ingen kan gissa vilken och kommer förmodligen aldrig berätta heller.. jag har fixat så jag kan läsa den tredje stieg larsson boken genom öronen. det är bra!

Imorgon är det lördag. Jag är trött och något flummig, hade väl egentligen bara velat vara i sängen och sova just nu men så är det ju inte, jag sitter ju här..

God Natt

Kommentarer
Postat av: carro

magnus carlsson? ;)

2009-02-21 @ 14:01:11
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0