Frustrerande!

Jaa så var man jätteglad och gick till postlådan för man hade sina aningar om att FM-sändaren jag köpt skulle komma idag!.. och jo det gjorde den väl också, men glad som jag var satte jag i den i iPoden och sen skulle trycka på den så fungerar den inte!.. är det störande eller vad!.. hur kan man med och lägga ut en sak på Tradera om den inte fungerar!..

alltså är jag just nu ganska antitraderafolk som lurar folk som mig! usch jag säger bara det!!

japp så nu har man blivit av med lite frustration och jag tar ett djupt andetag och andas in och ut, jag är glad igen för jag har fått hem min bikini som jag beställde på H&M och ja den fungerar mycket bra faktiskt!! :)

Jobbade ju i natt, det gick fint och jag skulle nog kunna tänka mig att jobba fler nätter om jag fick möjligheten.. nu kommer snart bror min och Therese för här bjuds på älg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0