I natt I natt

Sen när blev säsongens smak Päron? det kör dom iallfall stenhårt på på Max i Värnamo.. jo hyffsat god, hyffsat grön och hyffsat slickvänlig:).. Men vad gjorde vi då i Värnamo? det är klart som kattspad att vi hade bowlat;).. vad som inte är så självklart är att jag inte var så bra,  men jag vann ju iallfall mot Andre BRA!..

Vad som sen hände var att jag och Gurra är bäst på sällskapsspel vilket gjorde att vi vann ännu en gång;).. tyvärr var det ju inte toppform från min sida på det här med tv-spel igår, men don´t drink and drive! det är bara det jag har att säga... Blev en hellyckad kväll, innehållande militärbuss (som egentligen vore röd med hjärtan) massa sång, massa snö och massa sladd, vilket gjorde att vi nästan körde in i en skylt och upp på trottoaren men jag sa bara nästan. det var kul nästan jämt iallafall:).. slutade med en god discodans utfört av mig och Gurra ca 05:15 tidigare under denna dag:).. låten kommer senare;)..

Hellyckat helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0