laban eller jag mena lajban

oj så det kan bli ibland.. det börjar med en högst flummig tripp till smålandsstenar som tills slut slutar klockan 4 i Tittebo.. sjukt roligt tv-spelskväll och jag är ju grymmare än vad man någonsin trott på det där:P.. Susanna hon är bra hon oxå!!...

Sjukt seg igår, blev det fläsk till middag och sedan till att flöta ut sig i solariet mycket skönt!.. vi åkte vidare inklusive ett varv i svenljungas rondell och tankade.. som ni alla redan kanske vet så tål Bettan endast en 100-lapp bensin om gången så man börjar ju bli proffs på det här med att tanka.. nog om det vi åkte vidare genom skogarna till Fritsla och hamnade på Danska vägen där vi tog det lugnt eller chillade som man oxå kan kalla det tills vi började göra oss inte så slitna längre och till slut fick toppresultat!.. sedan var det bara till att börja blanda och det blev en del smått och gott kvällens bartender: Malin, jo hon kan det mesta hon!..

Sedan blev det bilfärd bortåt Folkets hus där det mesta är ett minne blott som uppspelar sig i små och goa flachbacks.. men jag hade absolut trevligt..! Och idag när vi granskade korten kändes det inte som om det var vi som hade tagit dom eftersom det går knappt att visas publikt!.. kort och gott från lilla jag som är nöjd över sin helg och ångrar högst att hon ska jobba om två timmar och tolv minuter :S...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du har fått med allt! skarattar såjag kiknar här:P rickard skall lära sig johnny;)

2009-02-02 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0