Mitt i veckan.

Har ju varit ute efter en FM-sändare nu ett tag så att jag kan lyssna på iPoden i bilen, men som kanske många vet så är ju inte ekonomin den bästa nu i slutet av månaden... Man kanske redan vet vart jag ska komma men jag kommer iallafall tala om det!.. Jag har nämligen köpt en FM-sändare på Tradera för endast 56 kornor inkl. frakt!.. De ni! Ja den kommer väl hem till brevlådan någon gång i dagarna får vi hoppas :).. Kanon ju!..

Just nu sitter jag på jobbet, har rast.. vilket som inte är så lockande är att det är magsjuka här på jobbet igen!.. USCH jag hatar det.. och jag hoppas verkligen inte jag ska få den skiten nu igen!.. nej nej nej tack! Där går min gräns asså..

Bara för att väcka en del goa minnen ska jag nu spela denna lilla snutt..antagligen är det bara jag och en till som fattar vad jag menar:P.. om inte mormor läser detta inlägget då förståss!..

Kommentarer
Postat av: MLi

sv: Haha ja, förstår det ;)

2009-02-25 @ 18:02:00
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: MLi

sv: Just då var det inte JÄTTEroligt, men nu i efterhand, ja, haha.

2009-02-25 @ 22:09:53
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0