personal shopper..

en skata flög förbi, var är alla våra fina fåglar?,, nej klart att ingen vill visa sig i det här grå och trista vädret...
 Vad har hänt sedan sist? inte mkt.. Vi har fixat så vi blir en till på resan:).. Byllan blir oxå vårt sällskap BRA!.. jag har mest jobbat och tränat en del.. en bra vecka måste jag säga och ser fram emot helgen..som innehåller lite av varje, varbergsresa på lördag, aplared ikväll och så såklart Skene på Söndag och fira de som kallas mina kusiner=) treeevligt...

Har ju även bestämts att det blir av! en skidresa alltså jo då, 2 april drar vi iväg för en långhelg, jag, kussen moster och så smurfen såklart.. :).. kommer bli kanonerskanoners!!...
nu ska jag inte dilla längre utan mer rakt på sak!.. det är fredag jag ska snart byta i min säng och klä täcket i mitt  snuskigt nya och snygga påslakan!.. mamsen och jag har varit med Farfar på Dressman och ja det var ju såklart en upplevelse att få han till att shoppa men absolut treevligt.. Sedan blev det lunch på klockaregårdens café i FRITSLA!!.. Therese följde med dit med och det var mycket gott och jag är fortfarande mätt:)..

Idag är en sån dag man är kall inombords och det är ju absolut inte trevligt alls!!.. Melodifestivalen börjar imorgon, årets flopp är ju såklart att inte vår allas kära Magnus inte deltar.. sorligt vilket gör att jag kommer nog förmodligen inte följa årets upplaga!..


Kommentarer
Postat av: Elin

Glad jag blir att du delar intresset för magnus;)haha, ingen melodifestival utan honom!

2009-02-06 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0