spaghetti und köttfärssås

Nu har jag gått över till det andra laget - laget som gillar majs!... har nämligren lärt mig att äta dom där små gula pluttarna nu :).. känns bra!.. och ja jag tycker faktiskt det är ganska gott!..  Ett annat tips som jag alla tycker ska ta till sig är att lägg dig aldrig med blött hår!.. Då får du se ut som jag gör i huvudet idag.. och det vill man inte det lovar jag!!..

Tog en långpromenad med Caroline innan idag med. myclet skönt var det, synd bara att det var isgata ungefär överallt!.. men konstigt nog så ramlade jag bara en gång, ganska stolt över mig själv faktiskt!..


Kommentarer
Postat av: MLi

Välkommen Mutti! Haha.

2009-02-11 @ 10:12:16
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0