Premiär.

jag hade helt totalt missat detta!.. men vet inte hur jag kunde i och för sig kollar jag ju nästan aldrig på tv nu för tiden, men ikväll är det garanterat att jag sitter där exakt klockan 21, och jag ska poppa mig popcorn till och med! Det är ju nämligen säsongspremiär på Grey´s Anatomy! Hur kunde jag missa detta??... ja ja tur att mamma sa det i morse iallfall:)...

jobbet 7-17 gick bra, hade bara en fruktansvärd huvudvärk nästan hela tiden, men den har gått bort nu som tur är.. har bara imorgon kvar sedan har nio arbetsdagar gått! :).. underbart och sedan är jag ledig HELA fyra dagar i rad :D.. underbart skönt!

Och så blir det tacos ikväll till kvällsmat underbart ju! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0