bloggande.

Onsdag kväll och ingen har nappat på mina skor än.. Det här med blogg är ju faktiskt en ganska bra upplevelse... läste nyss igenom alla mina inlägg sedan jag var på Island (jag har inte jättemycket att göra) men iallafall det var sjukt roligt och man tänkte tillbaka på alla roliga saker som hände:).. tyvärr har man ju inte träffat så många som man velat efterråt.. men några har det ju allt blivit:)..

Nu borde Åke komma hit snart med tycker jag.. en komiskt citat av mig om mitt jobb: "inte alla jobb man får sitta på en bänk i en halvtimme och bara lyssna på musik och leta kluvna hårtoppar".. okej jag var nog inte alltid så sysselsatt, men det var skoj iallafall...

Nu ska jag snart sova.. ladda inför morgondagen, då jag inte ska göra så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0