choooklad!

Ny vecka nya möjligheter och jag är FRISK!.. gött är det vilket betyder- träning! och som jag har sagt väldigt många gånger jag är inte bra på det här med dans och aerobic men bara för det ska jag satsa på det ikväll iallafall!!.. yoga blir det med, inte lika avancerat det är mer bara att sitta och andas hit och dit vilket kan vara ganska skönt ibland faktiskt:)..

Var en liten sväng i Tittebo där det bjöds på god mat, gott fika och trevlig stämning.. I like ;).. Synd bara att det inte blir så ofta.. men nästa helg kanske det blir partäj igen då!.. Hoppas!

Måste ju även meddela att jag har gjort premiär på Tradera och råkade visst köpa hem en väska... spännande. har lagt upp ett par skor som jag inte tror någon vill ha men man kan ju alltid hoppas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0