blomma ?

Det enda jag gör nu är väl egentligen att längta efter min säng, har gjort det ett bra tag men jag fastnade i köket med min virknål lite garn och så virkboken som jag fått låna hem, jag ska försöka mig på att virka en blomma, ser inte alls komplicerat ut men det går bara inte! HJÄLP! någon!.. får väl gå upp till grannen och fråga om hon kan någon dag:P..

Mycket trevlig kväll, började med medel75 i Skene som sedan fortsatte med tjejkväll och kebab i Brättingstorp:).. Mycket trevligt flickor!.. måste göras om snart!.. tyvärr kan jag inte följa med ut imorgon för min ekonomi är inte den bästa för tillfället, så det blir helt enkelt partaj här hemma i byn imorgon istället, förhoppningsvis.. Kussen kommer imorron oxå! :D.. Ska bli kul att umgås lite med henne, vilket inte blir så ofta nu för tiden tyvärr:. men man får ta vara på de gulddagar man får, men så är det väl med allt roligt:)..

Slötittade på Let´s Dance idag med, vet inte vad jag tycker om det där programmet egentligen, kanske är det bara skit?..

Nu ska jag sova UNDERBART! Så blir det nog solarie, fotboll och trevlig kväll imorgon får vi hoppas :).. Undra om det någon gång finns en helg utan planer? tror inte det.. 

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0