Fredag

2 januari, jag är ledig, jag gör ingenting, jag funderar på att göra något, jag orkar inte, jag orkar inte just nu iallafall..

Vaknade mycket irriterad i morse eftersom jag hade en sådan irriterande dröm som man aldrig vill ska gå i uppfyllelse och för den delen vet man ju att det sker inte heller, även fast den var hyffsat realistisk..jag är trött idag, igår var planen att jag skulle ge mig ut och springa men det går ju inte! Det är ju för 17, 11 grader minus ute! Nej det får helt enkelt bli något annat, kanske Friskis om jag hittar ngn som vill följa med.. vi får väl se.. nu blir det nog en film iallafall mer är jag inte kapabel till att göra..

Jag ska försöka vakna en gång på nytt idag för det här började inte bra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0