Funderingar..

Är inte riktigt redo att ta tag i mitt liv 2009 än, men har iallfall försökt en bit, har tränat, spelat fotboll, jobbat och umgåts med kompisar, ungefär så det ska vara enligt min mening! men sedan finns det ju oxå saker man vill ändra på.. tex om man ska försöka fixa ett jobba utomlands till sommaren eller om man ska hitta ett annat jobb under sommarmånaderna och sedan återvända till Island till hösten, jag har så många viljor och så många förslag men jag orkar inte och kanske vill jag inte heller ta tag i det!

Det blir till att skriva en för och nackdelar lista med allt och sen ska jag försöka få en del beslut färdiga i mitt liv.. Imorgon börjar jag på en ny avdelning med nya gamlingar och nya arbetskamrater, kan bli mycket bra och mycket dåligt men jag har självklart positiva tankar :)..

Jag jobbar sön-fre, denna veckan och till helgen vill jag bara umgås med mina vänninor och jag hoppas att det blir så:).. har äntligen köpt färdigt mina julklappar med! weei 13 dagar efter jul;).. men bättre sent än aldrig:)

Idag är jag tråkig i mitt skrivande men kanske beror det på att huvudet är fullt av tankar som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera... Nu ska jag ringa till Åke för han e go :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0